Pause/ Mattips

Hoppsan hejsan jag somnade visst i 2 timmar! Var väl behövligt då :)
Jag och Jimpa plockar tvätt och viker in i garderoberna. Nu måste kläderna bort!
Har värsta lusten att bara storstäda hela lägenheten NU NU NU, men den tiden finns inte idag.
Fasen! Nu kom jag på att jag glömt ringa babyproffsen om nya hjul till vagnen. Attans.
I alla fall. Fan vad tråkigt det är när det ligger kläder överallt i "gästrummet".
Jag har ju köpt nya kuddar, ljus och annat för att få det fint där inne. Men det syns ju knappt nu!
Men nu ska vi snart bli klara :) Sen får jag komma och finputsa!

Igår lagade jag Lax!
Jag kokade laxen i saltat vatten. La sen i Haricot vertsen.
Blandade vitkål med majonäs. Skar upp en avocado,
och till det hade jag en klick turkisk yoghurt. Busenkelt och asgott!
Mina kryddor till detta var chili, peppar och salt.


Nu är kaffepausen över, på´t igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0