Rensa näsa!

Vi packade in oss hela familjen i bilen och åkte till babyproffsen och köpte en nässug.
Passade på att handla lite på willys också. Men gud vad bra nässugen funkar! Så skönt.
Tog tempen på Miliam förut, men ingen feber hade han :) Bara snorig och hostig.
Imorgon ska vi packa upp sommarkläderna, för jag har väl glömt att säga att dom är nerpackade
i lådor i källaren...?? haha, helt sjukt hur mycket kläder vi har! Jag går av på mitten snart.
Men tvättstugan är också bokad imorgon. Tack och lov!

Kommentarer
Postat av: william

härligt att febern är borta:D



SV; Naw tackar så himla mycket:D Blir sååå Glad:3

Och säg vad du tycker om mina "The Girl & Silver Heart" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-25 @ 21:31:32
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0