Rent badrum /flaskorna/godmat

Hejsan Hoppsan!
Vilken lång dag det har varit idag:) En bra dag.
Miliam har sovit grymt mycket! 4 timmar på förmiddagen och 3 på eftermiddagen.
Han tar nnog igen både gårnattens dåliga sömn och flera dagar av sporadisk vila.
Hoppas vi är påväg mot en vardag med lite mera skratt snart, han har varit lite grinig senaste tiden.

Jahopp, här på kvällskvisten har vi hunnit med att städa iordning lite :)
Jag fick mitt "toa-ryck", vilket inte innebär det ni tror, utan det innebär att jag totalstädade toaletten.
Jag körde med anibaktiriell-spray i hela badrummet. Det gör jag bara någon gång ibland.
Man ska vara försiktig med att använda det för ofta. "För rent" är inte bra. Lagom är bäst. 
Men nu är det jättefint och rent. Skönt skönt.
Imorgon jobbar Jimmy dygn och då kanske jag tar mig an att flytta min kläder til nya garderoben.
Nu har vi ju inte fixat hjulen på vagnen så det går inte att köra lång sträckor. Lite otajmat.
Men så blev det och så får det vara.

Nu ska jag krama på min man lite extra och pussa på min tjuriga son <3


Detta är alltså vad som är kvar efter två flaskor, 2 nappar och 1 sked...


Detta måste jag tipsa om! Så sjukt gott.
Kyckling i ugn kryddat med MYCKET curry och sen salt, peppar och vitlök.
Över hade jag mozarella. Till det skrivad vitkål blandad i majonäs.
Jättelätt lchf- mat !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0