Saknar

Nu har Miliam fått i sig lite banan och en slurk erstättning, så nu sover han gott ute i vagnen.
Jag sitter och läser igenom den långa listan av mina favoritbloggar.
Många av dom är ju mammabloggar (suprise) och många är också gravida.
Kan inte låta bli att längta efter nästa graviditet! Skulle lätt vilja vara gravid nu på direkten,
men ett barn till får vänta i några år. Och då blir det ju svårt :P
Älskar allt med att vara gravid. Men jag hade en extremt lätt graviditet. Så är det ju inte för alla.
Spyr man genom hela sin graviditet osv så kanske man inte uppskattar det lika mycket, såklart.
Men nästa graviditet hoppas jag att allt är lite lugnare, eller allt ska vara lugnare.
Innan dess blir det inga barn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0