Skön morgon!

Miliam somnade strax innan 22 igår och han vaknade vid 06 imorse :)
Superskönt för både honom och oss. Vi sitter och glor på VAKNA med the voice,
med varsin kaffe i handen, i vanlig ordning! Miliam ligger vid babygymmet :)
Snart ska vi fixa ihop lite frukost också. Sen kan dagen sätta igång!

När klockan har tickat på lite och den har blivit lite mer så ska jag ringa Signe,
eller snarare Karina, Signes mamma, för att gratta lillaksruttan som fyller 1 år idag!
1 år, herregud lilla flickan då! Signe är min kusin och mitt fadderbarn/gudbarn.
Min morbror är en sladdis i syskonskaran så hans familj och min familj umgås mer som vänner.
Vi har även som tradition att fira midsommar ihop,
men igår fick vi veta att Jimmy kommer jobba då.
Fyfan, vad tråkigt. Men det är bra med pengar, så det måste tyvärr bli så.
Men Signeskruttis fyller alltså 1 år idag, grattis! <3

En bild från förra midsommar :)
Mysigaste och roligaste dagen alltså. hahaha, gud vad vi skrattade!
Vi var flera familjer och Miliam var ju med, fast i magen :)
Jag snodde Signe mest hela tiden, mystjejen <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0