Soduko

God Morgon!
Jimmy har precis åkt iväg till jobbet, Miliam ligger vid gymmet och jag tittar på Vakna:)
Är inne på andra kaffekoppen, men jag vet inte vad jag ska käka till frukost? jobbigt.
Jag är lite segstartad, kan bero på att jag låg uppe till 12 och spelade sokudo på Jimmys mobil.
Åh, älska soduko! Alltså, seriöst så är det så jävla kul. Ellhur?!
Jag körde på "extrem", såklart, och jag har nu 3 rutor kvar. Men det går inte ihop!! gaah.
Och nu har ju Jimmy åkt iväg...med sin mobil. NOOO! Attans.
När klockan tickat på ska jag kolla om Malin vill hänga idag. Lugna puckar tills dess...

Sol, Tack!
Sa jag att Miliam har premiärgungat? Gullunge!







Kommentarer
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Halloj :D haha, ja helt rätt! bodde i stan, över restaurangen Afrodite om du känner igen den? jobbade där, och även på nilsons :) Nja, lite då & då! Men älskar stan verkligen. Hoppas att allt är bra? Kram!

2012-05-29 @ 08:23:13
URL: http://mammasangel.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0