Späckad dag

Nu gör mina fötter lite ont!
Jag och Linn var ute och gick med Miliam i vagnen,
det var jättekul att ses efter alla år (!) Vi hade mycket att prata om.
Jag lunchade lite smått där, sen gick jag hem och vi åkte direkt
ut för att handla lite plotter till hemmet :)
Vi har tittat ut balkongmöbler, krukor, trallgolv och hela det köret.
Men vi ska ta det när vi har ett släp och passning till Miliam.

Vi fick med oss massa annat idag!
Vi köpte nya soffkuddar, två stora ljuslyktor, lite glas och en bricka
samt att vi fyllde på med tvålar och andra hygienartiklar!
Sen gick jag in och handlade lite nödvändigheter i matväg,
medan Jimmy åkte runt i bilen med en onöjd Miliam.
Jag hämtade även mitt paket från Ellos! Massa fint :)
Ett par byxor och en tisha var för små. Det andra passade bra.
Byxorna kommer jag aldrig komma i, så dom tänkte jag lägga ut på bloggen.
Jag säljer dom för 100 kr!
Jag köpte dom i strl W31/L30 men dom måste mäter som åsnor.
Dom motsvarar S/M, helt klart.

Dom kommer upp senare i alla fall!
Nu ska jag njuta av min fina familj och kyckling med ris och mangosås!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0