Tatueringar

Vi kom nyss in från en promenad med Elliott. Fasen va tung vagnen blir med dåliga däck.
Miliam fortsätter att sova på balkongen:)
Jag har suttit och kikat runt på internet och skrivit ner vad vi ska handla till nästa stohandling.
Nu ska jag ju ge mig på GI och den känns svårare att förstå än lchf. Så måste plugga in det lite.

När jag tog fram blocket för att skriva ner listan på så flög en liten lapp ur...
på den lappen står det vilka taueringar jag ville ha för några år sen, ofta den låg där!
Lite passande då det är mycket tatueringsprat nu. Jessica ska tatuera in sin dotters namn,
Jimmy tjatar om tatueringar var och varannan dag.
Och mitt hjärta skirker FUUUUUUCK. Jag vill ju med. SÅ SJUKT MYCKET.
Så jävla härligt att jag inte kan då. Såhär ligger det till.

Jag färgade min ögonbryn för x antal år sen och fick sen ta hjälp av min bästa kompis mamma
som är hudläkare för jag blev allergisk. Hon skrev ut starka tabletter för reaktionen blev väldigt kraftig.
Sen gjorde jag MITT NÖT om det igen. Såklart. Fick samma reaktion och hjälp igen.
Då sa hennes mamma att jag aldrig skulle tatuera mig för det kan framkalla en allergisk reaktion.
Och den kan vara mycket farlig. Jag blev skitledsen, på riktigt. Jag har alltid velat tatuera mig.
Men detta var några år sedan och förra sommaren frågade jag igen, jag hoppades väl att
tekniken kanske hade uträttat under och att det nu skulle funka! Men nej.
Mycket skulle jag göra för att få tatuera mig, men offra livet känns lite väl drastiskt.

6 tatueringar vill jag ha. PRECIS samma som jag skrev på lappen för ca 5-6 år sedan. (!!)

Mina barns hela namn på handleden

Ett riktigt välgjort porträtt på Norma Jean Baker innan hon blev Marilyn Monroe, på skuldran.

En metallicatext, som ligger mig extremt varmt om hjärtat, på sidan av magen.

En klättrande växt som börjar på foten och slutar på vaden.

Texten " embrace the moment" i skrivstil på underarmen.

Okej detta skulle vara sjukt jäkla snyggt, men vet inte om jag hade gjort den,
men texten " the stregth of a youth" smått, smått, smått på nyckelbenet.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0