Tjilivippen!

Idag vaknade jag på ett lite mer drastiskt sätt än vanligt.
För vanligtvis så brukar ju Miliam ligga och prata och styra, men inte idag.
Idag vaknade jag av ett högt skrik. Då hade han ryck tag så hårt i sin sängmobil att den trilla ner.
Rakt på honom! Gubben då. Men så farligt var det inte, men innan jag visste det så flög jag ju upp.
Ni föräldrar vet ju såväl skillnaden på alla miljontals skrik våra barn använder.
Trött, onöjd, arg och så finns ju det här verkligen hjärtskärande ledsna skriket. Usch då.

Jahopp hörrni. Idag är Miliam och jag vakna själva, Jimmy fick sovmorgon!
Kaffet står på så ska gå och ta min första kopp här snart.
Annars idag så går ju blodomploppet av stapeln i stan idag och vi ska dit och hejja på våra vänner
Jessica och Daniel :) Ska bli jätteskoj! Hejja, Hejja! :)

Vi hörs senare! Med mattips och dagens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0