Utemöbler!

Jag och Jimmy satt och klurade på vad vi skulle göra av dagen,
sen gick jag in och tittade måtten på utemöblerna vi ville ha
och vi räknade ut att dom skulle få plats i bilen, så vi åkte och köpte dom!
Och dynor och en duk:) Åh, så himla fint. Nu är det bara trallgolvet kvar!
lyktor, ljus, kuddar och plädar också, men måste hitta helt rätt först!
Nu är det bara så att vi inte får ut förpackningen med möblerna ur bilen(!!)
hahaha. Jag vet inte hur vi sak göra, dom har liksom fastnat. haha.
Vi var lite stressade när vi försökte första gången, för Miliam vad hungrig
så vi får gå ut och ge det ett försök till! Har den kommit in måste den ju kunna komma ut!

Om någon timme kommer Jonatan med Zoe som behövde lite barnvakt idag :)
Mysipys!
Vi ska försöka hinna med att skruva upp möblerna innan, annars får det bli efter....
Kriget som brukar uppstå mellan mig och Jimmy när vi inte har tålamod för att
skruva och dona bör inte involvera med barn :P haha.
Det slår ALDRIG fel, vi blir ALLTID osams när vi skruvar ihop möbler.
Ganska roligt faktiskt.

Jag återkommer med resultatet efter detta projektet ;)



När man har händerna fulla! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0