Vad faaaan

Vi åkte till Biltema för att handla en pump till vagnen, eftersom det är dåligt med luft i hjulen.
Väl där så gjorde Miliam i brallan (blöjan dåå) så vi fick skynda oss till en toa med en skrikig bebis.
Sen tog Jimmy en glass och jag tjurade över att jag inte ska äta glass. Vi satte oss i bilen och åkte.
Miliam somnade i bilen så vi åkte runt lite. Vi åkte ut utanför stan och så fick jag köra en sväng! Weei.
Sen åkte vi och tittade på två gamla stall jag har haft mina hästar i :) Shit, vad sjuk känsla! Askul.
Vi kom nyss innanför dörren. Skulle pumpa vagnen...men jaha? Vart är pumpen?
Jo, kvar på skötbordet på Biltema.


favoritblusen åkte på idag och nya byxor från ellos.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0