Vi kom hem

Jag hittade yttligare saker som jag ville spara från förrådet,
inte att ha uppe men som jag definitivt vill ha kvar. Dockor, gamla egenskrivna böcker osv.
Jag älskar ju allt som har med minnen och nostalgi att göra. Jag HATAR att slänga saker.
Men sen så blev Miliam trött och sådär så mamma skjutsade hem oss. Nu ligger han och sover.
Jimmy är kvar och hjälper till och när dom är klara ska vi ut och äta, tror jag :)
Då ska vi hitta ett lchf-vänligt alternativ då. Säkert inte så svårt, man får lägga till och ta bort.

För övrigt så kommer Nella hem till Sverige idag igen:) Det blir skönt!
Och för övrigt, igen, så satt jag och Jimmy och tittade igenom våra gamla bilder från
bilddagboken.se (idag dayview.se) och då hittade jag såklart massvis med bilder, såklart.
Så sjukt kul! Ni ska få se lite sen.
Bla första "pussbilden" på mig och Jimmy när vi hade varit tsm i ett halvår. haha. Herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0