Det drar ihop sig

God morgon!
Miliam och  jag har sovit som två stockar och nu har vi lekt hela morgonen :)
Båda två är på toppenhumör och som om det inte räckte så skiner solen idag också!
Underbart :)
Nu ligger Miliam och sover på balkongen och jag har röjt undan och precis tagit mig en kaffe.
Räknar dagarna tills på lördag och varje dag kommer vi ett steg närmre.
Varje dag tänker man att för 1 år sen så gjorde man si och så tänkte så...
Tänk att jag för 1 år sedan trodde att jag skulle få ligga inne i flera veckor till. Märkligt.
Idag för 1 år sen åkte min rumskompis Jessica ner för igångsättning och jag var så otroligt avundssjuk.
Nu föddes ju våra barn ändå bara med en dag emellan i alla fall :)
Det är häftigt att tänka att man verkligen inte hade någon aning om hur allt skulle bli.
 
Idag ska vi antingen storstäda eller åka och handla, Jimmy får välja när han kommer hem.
Jag tippar på att vi kommer handla ;) Vi brukar vara duktiga på att skjuta fram det tråkiga.
Nu ska jag ta en kaffe till!
 
1 månad gamla
 
3 ½ månader
 
3 ½ månad
 
 
ca 6 månader
 
10 ½ månader
 
10½ månader
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0