Ut och in

God morgon!
Här har vi inte sovit värst mycket inatt.
Men vi gråter inte för det! Jimmy är ledig idag och vi ska ha en mysig dag :)
Lite trött var jag nog allt imorse för alldeles nyss upptäckte jag att tröjan satt ut och in.
Och så har jag gått runt i över en timme, utan att Jimmy säger något?
Haha, ibland förstår jag mig inte på honom alltså.
Det ska väl tilläggas att det är ett tryck på tröjan så man ser veeerkligen att den satt fel.
 
En liknande sak hände för några veckor sen.
Jimmy är superduktig på att klä sig själv och han har faktiskt åsikter om vad jag har på mig.
Vissa bryr sig nog inte så mycket, men han gör faktiskt det.
Om vi ska iväg frågar han alltid vad jag ska ha på mig, så vi inte missmatchar osv. Gulligt!
Meeeeen, ibland så slår det lite illa ändå!
Och det var det som hände då, för några veckor sen.
Jag brukar alltid lägga fram kläder till Miliam och dona med hans kläder.
Men denna dagen så hoppade jag in i duschen och så fick Jimmy välja kläder.
När jag kom ut såg jag det som ni ser på bilden nu.
HAHAHA.
Jag vet inte vad som är värst, att han inte såg att allt var för llitet? Kombinationen?
Herregud. Nej, jag fick snabbt byta om på honom. Inte ens ett bra försök, älskling ;)
 
Nu tycker jag inte att bilden gör rättvisa. För när han stog upp såg man hela magen!
Haha, allt var verkligen superlitet:P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0