Fullt ös

Dagarna bara flyger iväg och jag hinner knappt andas känns det som.
Miliam är dunderförskyld och har sovit så fruktansvärt dåligt både inatt och idag,
så han fick flaskan vid 6 och somnade efter bara några klunkar.
Jimmy är iväg på bio med sin vän och jag hoppas han kommer hem sent och har haft riktigt kul!
Det är så otroligt viktigt att ta sin egna tid ifrån familjen ibland.
Eftersom Jimmy jobbar dygn så vill han oftast vara med oss när han är ledig.
Och jag vill ju gärna att han är hemma när han är ledig också,
dels för att få tid tillsammas, men också för att han kan ta Miliam och jag kan träna, städa osv.
 
Det är lite svårt att kompromissa om tiden ibland.
När Jimmy har jobbat och har en ledig dag så vill ju han känna sig lite ledig också
och jag som har Miliam flera dygn i veckan vill att Jimmy tar Miliam så jag kan känna mig lite ledig.
Men vi har faktiskt lyckats ganska bra att komma överrens.
Förut var det lite enklare,
men nu kräver Miliam så mycket mer så det gäller att kunna ge 100% av sig själv.
Han sover dåligt om nätterna och är superenvis på dagarna, så det är intensivt.
 
Idag var i alla fall en sån dag då Jimmy skulle ut och det hopaps jag han njuter av till fullo!
Dock är jag sjukt avis på att han ska få se Taken 2!!!
Taken är min favoritfilm! Och då är jag den som verkligen inte tycker om att se på film.
Han har fått strikt order om att inte säga något om den när han kommer hem! :)
 
Nu ska jag kika runt lite på nätet efter ett par träningsbyxor.
Vi var inne i stan idag och köpte mössa och lite annat till Miliam, dock hitta vi inga skor.
Jag hittade en jättebra sportbh och så provde jag ett par byxor, men dom kändes inte bra.
Så nu ska jag titta runt om jag hittar något på nätet :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0