Igår/blommor/idag/kalas

Hade fullt upp så bloggen fick vänta till idag :)
Vi spenderade förmiddagen med Emelie och Milo i lekparken.
Eftermiddagen bestod av lite fix i lägenhet sen struntade vi i resten och bara tog det lugnt.
På kvällen kom mamma och Jonas och så åt vi tillsammans innan jag och mamma for iväg.
Vi var på inspirationskväll i en blomsterbutik och gissa om det var kul!
Jag och blommor har aldrig gått ihop, men denna kvällen gjorde att vi klickade sjukt bra!
Vi drack glögg och tittade på massa olika advetspynt med blommar och ljus:)
Och jag köpte mina allra första blommor hem! Lycka!! :D
Tre blommor, en vas och två ljushållare:) Fiiiiint.
 
Vi är precis hemkomna från affären, nu är allt till kalaset handlat!
Ikväll ska jag måla, småplocka och vika in kläder.
Jimmy åker snart till jobbet. Imorgon är det städning och sen kommer mormor :)
Dock har Nella gått och blivit sjuk - paniiiik! Hon är ju den som har koll på cupcakesen!!??
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: mussli

SUPERKUL och MYYYYYsig kväll!!!!!! <3

2012-11-09 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0