Nörd

Hjälp. Jag har gått och blivit det jag har hatat mest under flera år - en mobilnörd.
På toaletten, i sängen, vid matbordet, i bilen- den är med överallt!
Ni med erfarenhet - försvinner denna sjuka besatthet någonsin!?
Jag är helt fast. Men åh så glad! Jag är ju som nykär!
Och bilder knäpps, som en galning, 2 i minuten typ! haha.
 
Hur som helst så är det den ända anledningen till att bloggen har legat på viloläge!
Jag har knappt öppnat datorn.
Och tydligen har det smittat av sig för nu har Jimmy gått och bytt abonemang han med - fri surf ;)
Men hur smidigt är det inte!? Toppen tycker jag, eller vi ;P
Så datorn står med och...står. Men nu känner jag hur skönt det är med en lite större skärm!
Kanske därför mitt huvud har värkt något så fruktansvärt i några dagar nu...!
 
Bilder från kalaset lägger jag upp imorgon,
då ska Jimmy jobba och jag har inget planerat efter Miliam somnat.
Imorgon natt är vår soffa bokad, då kommer Ida med kompis och fyllesover här. Mysigt :)
Lördag förmiddag åker jag och Miliam till Norrlöping, möter upp Jimmy och åker ut till mamma och Jonas.
Då ska gubben firas med kalas! Trevligt ska det bli.
 
Idag var vi i simhallen för första gången med Miliam.
Det var så otroligt skoj! Hur mysigt som helst och så himla roligt!
Kommer garanterat åka dit snart igen :)
 
Nu ska jag pussa på min man. Som sitter och lekar med appar...
Han kom nyss hem från stan och medan han var iväg passade jag på att börja advetspynt!
Älskar julen och vintern!
Och i år har jag och Jimmy bestämt oss för att handla en ny och fräsch omgång julpynt och pyssel.
Det ska med andra ord satsas rejält på julen här hemma!
Vi började lite redan idag! Gud så mysigt!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Nellie

Du kan ju ladda ner blogg.se appen o blogga knäppis! /Din bästa syster eveeeer

2012-11-22 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0