Sharon/smyckesrensning/skåptvätt

Halloj!
Jag och Miliam har styrt en del här hemma ikväll, vi började med att hälla ut alla leksaker över golvet.
Sen tog vi oss igenom en efter en, tror böckerna blev favoriten idag :)
Han älskar när man gör ljud på det han pekar. Söt, söt, söt!
Sen har jag rensat bland mina smycken och så har jag tvättat alla luckor i köket.
Jag skulle egentligen ha målat, men nu orkar jag faktiskt inte det.
Jag gör det imorgon medan Miliam sover på balkongen.
 
Just nu sitter jag och äter mitt nya godis - sharonfukter!!!!
Godaste jag vet! Har alltid älskat det, men glömde bort dom ett tag.
Det roliga med dom som vi köpt är att dom är så stora!
Eller brukar dom vara det? Dom jag har sett innan är typ hälften av dessa.
Den på bilden är ändå liten jämfört med resten!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0