Snorig näsa

Idag har vi haft fullt upp med en onöjd Miliam.
Han vaknade ca 1 gång i timman inatt och var jätteledsen.
Näsan bara rinner och ögonen likaså...lilla gubben.
Men feber har han sluppit än så länge, hoppas den håller sig borta denna gången.

Vi gjorde en kraftansträngning och gick till affären.
Väl där plockade jag på mig lite tidningar, nya matlådor och lite annat.
Men sen kom vi till kassan och insåg att vi hade glömt kortet.
Så det var bara att gå hem.
Vi orkade aldrig gå tillbaka.
Vi bestämde att vi åker imorgon istället.
Miliam ska få nya skor och ny mössa,
ni vet en såndär mössa som går ner över halsen också?
Är så himla smidigt.
Nu ska Jimmy snart till jobbet och Miliam sover i högläge i vagnen.
Jag sitter och försöker välja ut cupcakes till kalaset.
Jag tror jag har ändrat mig 1000 gånger!
 
 
Kommentarer
Postat av: Ida

Måste finnas nåt med choklad;) ;)

Svar: Dont worry! ;)
DearMandie

2012-11-01 @ 17:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0