Ändrade planer

Jimmy kör runt med Miliam på balkongen och försöker få honom att somna.
Han sover som bäst ute och man får passa på när det är lugnt och tyst ute.
Miliam är så go när han blir trött, då skrattar han åt allt!
Inte när han är övertrött, för då är det mästa blä, men när han är nöjd och lagom trött.
Sötnosen!
 
Nella ringde förut och berättade att hon var tvungen att åka och jobba.
Klart hon ska göra det, så vi får ses nästa vecka. Men tråkigt var det ju.
Men jag tror jag kommer baka själv idag i alla fall :)
 
Vi ändrade om lite i planerna och insåg att vi bara vill ta dagen som den kommer.
Så jag skippar mitt träningspass idag och så tror jag vi tar bordet en annan dag också.
Istället åker vi eventuellt och storhandlar lite senare, samtidigt som vi hämtar paketen!
Paketen är ett måste, jag älskar att hämta ut paket...även om man vet vad som är i :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0