Tack för hjälpen

Det verkar som att febern var ett falskt larm. Gud, så skönt i så fall!
Senast vi tog tempen, innan han somnade, så var han feberfri :)
Så nu kan jag slappna av och njuta av all hjälp jag får från mamma.
Det är tur man har personer runt omkring sig som själva vill och mår bra av att hjälpa till.
Sånt tar jag inte för givet och jag tycker det är oerhört jobbigt att fråga om hjälp.
Jag brukar alltid säga att jag hellre gör saker och ting själv,
än att få hjälp av någon som inte vill hjälpa till. Det blir inte mycket till hjälp i slutändan iallafall då.
Så jag är oerhört tacksam för vänner och familj som visar så stort intresse för Miliam.
Jag hoppas ni känner att jag är oerhört glad för eran hjälp och ert engagemang!
Om det så är att umgås med mig och Miliam om dagarna och kvällarna,
eller fråga hur vi mår och skicka små omtänksamma sms,
eller hjälpa oss med praktiska saker eller att öppna upp era hem.
Tack!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Tack själv min älskade dotter för att du är just den du är och att jag får dela allt detta fina och underbara med dig och er !!! <3 <3 <3

2012-10-03 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0