Bortaplan

Jag och Miliam tog vagnen och gick till lekparken vid klockan 11 i förmiddags,
vi träffade upp Emelie och Milo och sen har vi umgåtts hela dagen tillsammans!
Vi har promenerat och lekt med barnen och sen stack vi iväg på ett träningspass också.
Jättehärlig dag :) Och nu är jag helt tokslut!
Ska dricka mitt och the och njuta av kvällen innan det är dags att sova.
Imorgon är Jimmy ledig, så vi får se hur vi spenderar morgondagen,
kan ju börja med att hämta ut mitt paket som jag har glömt varje dag och kommer på såhär på kvällen!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Mormors gulleprins <3 <3 <3
Vilken härlig dag! :)

2012-10-10 @ 21:48:43
Postat av: Lilla familjen

Åh, söta! Kram

2012-10-11 @ 07:27:33
URL: http://www.tweju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0