Dagens räddare i nöden

Föräldrargruppen gick helt okej, man lärde sig inget man inte kunde listat ut själv,
men det var kul att se alla andra barn och så fick Miliam göra lite annat än han brukar :)
Efteråt gick vi alla hem till Emelie, men Miliam somnade.
Jimmy gick hem med Miliam när han vaknade och jag tog bussen in till stan!
Träffade Nella, fikade och köpte kokosvatten...fyfan! Vad äckligt. Fan också!
Men då vet jag det :)
Tog en runda på Hm och köpte med mig lite roligt.
Nu är jag hemma, Jimmy ska ut och springa och sen är det min tur att åka och träna!

Dagens räddade i nöden var Emelies torrschampo som ju fungerade mirakulöst bra!
Jag gick och införskaffade ett eget så fort jag kom in till stan :)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0