Down

Hej på er!
Det finns inte riktigt lust eller ork till bloggen just nu.
Jag är trött, deppig och tjock. Ja, ni vet sådär som man känner sig ibland.
Ingen vidare fara då det bara har pågått i 2 dagar, men det kunde räckt!
Jag vet att beror på att det är den tiden i månaden,
men fyfan ska man ha det såhär en gång i månaden livet ut ??
Isåfall är det ju ganska pissigt.
 
Det som irriterar mig mest är att man inte kan sluta bry sig och bara skylla på mensen.
Man tar alla känslorna på så stort allvar, fastän dom är förstorade till 100.
Ja, ibland önskar man att man hade en såndär dingelsak mellan benen istället.
Fast dom har väl sitt dom med. Men vi har det säkert värst!!!
 
Vi har iallafall haft en jättemysig dag på ikanohuset.
Lite shopping och lunch på det.
Miliam sov hela tiden men är fortfarande trött.
Tänder på g och det märks vill jag lova! Gaaah. vilket humör, vilket skrik!
 
Imorgon har jag en sak jag ser fram emot väldigt mycket! :)
Ni får antagligen reda på det imorgon också!
 
Nu är det lite mörkare ute, så jag ska tända alla ljus och mysa med mina fina här hemma!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0