Febrig

Igår när vi var på Ikano så sov Miliam hela tiden, ca 2½ timme (!)
vilket inte har hänt på evigheter.
Så jag sa till Jimmy att jag tror nog att han kanske håller på att få feber.
Sen tänkte vi inte mer på det.
Men så imorse så vaknade han så lugnt och vi drog oss i sängen, vilket heller aldrig händer.
Annars vill han alltid upp direkt!
Sen satt han så glad och nöjd på golvet och lekte helt själv.
Jag tänkte igen på att något är nog lite fel...
haha, det låter säkert roligt nu när jag säger det, men han har varit ganska bökig på senaste tiden.
Han har verkligen inte velat leka själv och han har varit ganska grinig och tjurig.
Sen när han började se trött ut så skulle jag in och försöka lägga honom.
Han somnade direkt.
Då sa jag till Jimmy att nu har han feber, jag lovar.
Och ja, det hade han.
 
Jag åkte iväg och tränade mitt pass, är sjukt glad att jag kom iväg iallafall.
Sen hade febern höjts lite under tiden jag var iväg, så vi bestämde oss för att åka till mamma.
Jimmy jobbar ju natt och jag ville inte vara själv med Miliam ifall han skulle bli som sist.
Det är ganska svårt att räcka till med två händer och en famn när han vill bli buren och kräks hela tiden.
 
Så vi åkte med Jimmy och nu sitter vi hemma hos mamma.
Det känns skönt att vara här, men det var dålig tajming eftersom jag hade bestämt med vänner idag.
Skulle träffat Emelie efter träningen och Evelyn och Malin ikväll.
Men men, detta måste såklart gå först:)
 
Nu är Miliam vaken och han leker och är glad, så hoppas det förblir så.
Vi hann iallafall med den roliga saken jag pratade om...visar sen ;)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Såååå mysigt att ni kom <3

2012-10-03 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0