Fortsätter kämpa

Miliam somnade precis och Jimmy sitter sig framför tvn och tittar på Johan Falk,
egentligen tycker jag också om Falk filmerna (och Joel Kinnaman, host host!)
men jag kan bara inte lägga mig utan att lyckas med mina cupcakes!
Det går bara inte. Jag ska ställa mig nu igen, och verkligen ge det ett nytt försök!
Denna gången använder jag mig av någon halvfärdig variant,
bara för att jag misstänkte att första gången skulle gå åt pipan med mina egna.
Nu är meningen att allt ska vara måttat och klart, så det bara är för mig att lära mig dekorera!
Smaken var inget fel på, men resten måste övas in - konsistens, färg och spritsning :)
Önska mig lycka till!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0