God natt

Så kom natten och det är dags att läggs sig och sova.
Det var gråtandes jag pussade min lillaprins och älsklingen hejdå, men sen har dagen fortsatt väldigt bra.
Jag kikade lite inne i stan och sen åkte jag med Emelie och Milo till busfabriken.
Milo fyller 1 år idag, eller ja igår blir det ju:)
Jag var även med på 1årskalaset och sen senare följde Emelie med mig hem.
Flera timmar av prat bara vi två, utan barn, var riktigt roligt!
Det var skönt att göra lite samma sak som varje dag för då slapp saknade bli så påtaglig på en gång.
 
Jag har precis tittat igenom alla gamla bilder på min lilla pojk.
Det är nu man får tid att blicka tillbaka, minnas och känna efter lilte mer.
Man lever så mycket i nuet och för dagen när man har småbarn.
Det är så roligt att se gamla bilder, jag kan inte minnas att han varit så liten!
Tänk vilken resa vi gjort, det är helt otroligt.
Min fina lilla familj<3 Oj, om ord kunde beskriva min kärlek till er två.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0