Gravid med stil!

Ni som varit höggravid sommartid kommer förmodligen inte hålla med mig,
och jag kommer säkert ta tillbaka detta om det skulle inträffa sig så för mig nästa gång...
men alltså, höggravid på sommaren, rent stilmässigt, vore ju underbart!!!
Jag hade sjukt fula kläder som gravid.
Men jag bodde å andra sidan uppe i jämtland, i ingenstans, och hade alltid en stor jacka över mig!
Och den första halvan gömde jag mig i mina arbetskläder -
eftersom jag inte nämnde något om graviditeten för mina kollegor.
 
Hur som helst!
Klänningarna, linnena, kjolarna och allt det dära sommriga som man kan gå i
som gravid på sommaren ser ju helt magiskt ut tillsammans med en stor härlig mage!
 
Titta på bara denna kvinnan! Herrejösses, sådär snygg ska jag med va nästa gång!
Bilden är tagen från Frida Fahrmans blogg :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0