Hejdå hatthyllan!

Jahopp då var vi igång igen!
Projekt utrensning av kläder, skor och annat skit!
Miliams garderob är utrensad och allt nytvättat är inplockat. Bra!
Sommarskor och kalla jackor är nu i källaren och nu är det bara resten kvar.
 
Men hipp som happ när jag höll på att dona i hallen, så rasade hel hallanordningen ner!
Poff, herre om jag blev rädd! Bara skrek till, trodde det var Miliam som trillade. Fy.
Så nu blir det en sväng till Ikea, absolut inget mig emot!
Och inte Jimmy heller, efter lite shoppingpeppning! ;)
Så nu vet ni vad som försiggår (ja det stavas så!?, ser lustigt ut. Men jag kollade upp det. Så ja...)
hos familjen Berg/Räisänen idag!
Tjoho!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0