Innan det blir god natt

Herregud jag är så mätt!
Jag och Jimmy hade bestämt att vi skulle äta tacos idag, eftersom han jobbar dygn imorgon.
Så vi smygstartade lite med vårt fredagsmys:)
Tacos är ju alltid det bästa fredagsmyset, ellerhur?
Även om det är långt ifrån det godaste man kan äta, så är tacos liksom detssama som fredag!
 
Nu ska jag och Jimmy slå våra kloka huvuden ihop och försöka skruva ihop dom nya möblerna...
hoppas vi kan göra detta utan att behöva bli osams...haha, det händer nämligen alltid..
Herregud, vårt värsta bråk någonsin var nog nästan när vi skulle skruva ihop en jävla säng!
Men idag ska det väl gå utan några större problem hoppas jag -
vi har haft en sjuktligt mysig och rolig dag tillsammans! :)
Haha, synd att avsluta på annat vis, liksom!
 
Jahopp, jahopp då kör vi :)
Vi hörs imorgon igen. Natti!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0