Kärleksboost

Jag vet att designen ser förjävlig ut, men jag ska fixa det snart.
Eller inte jag, jag fattar ju noll. Men den blir snart fin igen :)
 
I torsdags var Malin hemma med mig och Miliam medan Jimmy jobbade.
Vi hade en riktigt mysig kväll och pratade till långt in på natten (för mig)
haha, klockan 1 var ju inga tider förut, men nu känns det ju hemskt sent!
Men det var det absolut värt. Malin sov kvar och skyddade mig från inbrottstjuvar.
Jag vill ta vara på all tid tillsammans med henne, fanskapet åker ju till London igen.
Jävla mupp.
 
Igår kom Jimmy hem på förmiddagen och jag och Emelie åkte senare och tränade ett pass.
Efter det att jag kom hem var det lite bråttom, för jag hade planerat en helkväll för mig och Jimmy.
Men att skynda på någon utan att säga varför och avslöja något var ganska så svårt! haha.
Men vi lyckades.
Klockan halv 5 kom mamma och Jonas.
Jimmy trodde bara att mamma skulle komma och vara barnvakt medan vi skulle ut och äta.
Men sen tog jag fram en väska och gav till mamma och berättade att Miliam skulle följa med dom hem.
Han blev superchockad :)
 
Efter det så skulle vi få skjuts till restaurangen, men istället stannade vi utanför Hotell ekoxen.
Senare gick vi ner till pause, och där väntade massage för oss båda!
Jimmy vart så glad, så underbart att överraska sådär!
Jimmy fick klassisk massage och jag fick hot stone massage.
Vi båda var helt saliga efteråt, fantastiskt skönt var det!
 
Efter behandlingarna gick vi till restaurangen vi skulle äta på.
Det blev en supergod buffé och vi hade det otroligt mysigt.
Vi hade all tid i världen att prata om allt mellan himmel och jord.
 
Senare skulle vi hem...åtminstonde var det var Jimmy trodde.
Vi gick och köpte nötter och sen fortsatte vi mot bussen.
Jag sa till Jimmy att jag hade packat ner ett par låga skor att byta till,
eftersom jag inte orkade gå i mina höga klackar så lång till.
Men det är inte så långt till bussen nu ju, sa han
Och då sa jag att nej jag vet, men vi ska inte till bussen för jag har bokat ett rum.
Oj, vad han inte hade räknat med det!
 
Idag vaknade vi upp utvilade och gick sen ner och åt världens godaste hotellfrukost!
Sen tog vi bussen hem och fixade lite hemma innan vi satte oss i bilen och körde mot Miliam.
 
Det här dygnet har varit fantastiskt!
Riktigt behövligt och ingenting kunde blivit bättre än vad det var.
Det är definitivt värt att satsa lite extra på sitt förhållande när man har barn.
Timmarna vi fått ensamma är guld värda och nu kan man återgå till vardagen med massa ny energi!
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Underbart att ni hade det så härligt....det hade verkligen vi oxå!!!! <3 <3 <3

2012-10-06 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0