Kvällen

Ännu en dag lider mot sitt slut och jag sitter och vänar på min älskling!
Har suttit och pratat dagis, blommor, jobb och kalas med mamma ett bra tag :)
En salig blanding av lite roliga saker som behövde diskuteras.
Imorgon åker vi hem relativt tidigt,
Jimmy ska hinna löpa, jag ska träna och så tänkte vi besöka busfabriken med Emelie och Milo!
Helgen går bort för på fredag åker jag och Miliam till kalmar :)
 
Miliam har bara sovit 2 gånger idag.
Jag trodde det var kört när vi åkte hem från mammas jobb (30 min) och Miliam var så trött!
Men han höll sig vaken och somnade vid flaskan kl 19.30
Nu ska vi se hur natten blir :) Spännande!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: isabella

Busfabriken i Linköping? Annars jobbar jag på busfabriken här i Norrköping ;)

Svar: Jaha! Dit måste vi någongång då :) Men idag var det i lkpg jag menade! kram
DearMandie

2012-10-17 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0