läggtime

Hög tid för mig att sova.
Ligger och nosar lite på min bebis,
Känner mig som världens stoltaste mamma.
Han är så vacker. Mitt lilla barn.
Saknar min andra hälft idag, extra mycket.
Är tacksam för min fina familj.
Lite kvällstankar, behagliga sådana!
Så är det inte alltid, när mörkret smyger sig på
Men hur läskigt, ledsamt, hemskt eller tråkigt något än känns - 
så blir det aldrig då tungt som innan miliam fanns.
Det absolut häftigaste med att få barn är att den inre lyckan,
harmonin, glädjen och tryggheten aldrig kan försvinna.
Man, eller jag, upplever aldrig den tomhet eller meningslöshet
man ibland kunde känna över vissa saker eller situationer.

Häftigt det där med barn.
Jag kommer alltid vara fylld med kärlek och tacksamhet till miliam.
Han ger mig så otroligt mycket, varje dag.
Oavsett bra eller dålig dag.
Nu är det dax att sova.
Imorgon ska jag pussa extra mycket på Jimmy när vi ses!
Kommentarer
Postat av: Mussli

Vackra och helt sanna ord!!!...det känns så hela livet....jag vet <3 <3 <3

2012-10-13 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0