Ledig idag

Eftersom Jimmy är ledig idag så passade vi på att åka och storhandla!
Jag älskar att storhandla, det är mysigt att gå och plocka och snacka emellan :)
Sen är det så skönt att ha allt man vill och behöver hemma!
Vi handlade på Ica Maxi och där fanns ett ställe där man kunde plocka ihop sin egen sallad -
så det gjorde vi och det blev lunchen, supergott!
 
När vi kom hem ställde jag mig och gjorde storkok, dock inte till Miliam utan till oss!
Det är ofta som man inte har tid/lust eller ork att laga god och nyttig mat,
så fil och macka har blivit lite alltför vanligt, tyvärr.
Men nu har jag gjort en stor kycklinggryta och en stor chili con carne att frysa in!
Då är det bara att plocka fram en matlåda, tina och sen är det klart :) Så ska det va.
 
Snart kommer en kille och kikar på bilen, hoppas han vill köpa den!
Senare ska jag iväg och träna och efter mig är det Jimmys tur.
Tur man kliver upp tidigt om dagarna, annars skulle inte timmarna räcka till :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0