Min dag!

Hej på er!
Nu är jag inne på dag 2 på min barnfria helg.
Måste säga att det går riktigt bra!
Jag vaknade vid nio och kunde inte somna om,
men jag låg och drog mig i sängen till klockan 12 :) mohaha!
Dammsög och plockade lite, fixade även med lite papper och sådär, sen tog jag bussen in till stan!
När jag går på stan så går jag helst alldeles själv, det tycker jag är skönast och roligast.
Lite knäppt tycker alla som känner mig, men jag har alltid tyckt det :)
Jag strosade runt i 2 timmar och kikade runt i massor olika affärer!
Jag tog en smothie och sen gick jag längs med gatan och bara njöt.
Handlade gjorde jag också såklart!
En hel outfit till imorgon, smycken, topp, brallor och...SKOR!
 
När jag satt på bussen hem så slog det mig vad som kan vara det skönaste med att vara barnfri -
nämligen att kunna lägga sig ner när man kommer hem!
Har man varit iväg eller gjort något och bara vill vila så är det inte alltid det passar med lilla mr i huset.
Det var så skönt att lägga sig när jag kom hem att jag sov i 3 timmar ;P
Nu har jag varit uppe och tänt lite ljus och donat lite för snart kommer Emelie hit, myyys!
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Härligt att läsa din dag, de är såååå mycket du min älskade gumma <3
En fin gåva du har bland många andra <3

2012-10-29 @ 13:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0