Min knäppa dröm!

Miliam körde på sina vanliga, mer behagliga, sovrutiner inatt.
Vaknade vid halv sex, somnade igen vid 7, åt vid nio och somande igen för en kvart sen :)
Jag själv gick upp nyss, också väldigt behagligt!
Borde också skaffa mig nya sovrutiner ;)
 
Herregud, jag drömde en så konstig dröm inatt! haha
Jag drömde att jag och min gamla vän fick barn ihop.
Haha, hans mamma var med mig hela tiden och hjälpte mig med allt,
och jag var livrädd inför förlossningen och hur Miliam skulle reagera på ett syskon.
Sen fick vi veta att dom skulle sätta igång förlossningen, i vecka 21!!!
hahaha. Och vi var supernervösa och ville att lillasyster skulle klara sig.
Sen föddes en flicka och vi blev superglada och hon var så söt :)
Herre, herregud, var lustig dröm. Men så verklig!
Kändes skitlustigt när jag vaknade. Det kändes som att jag hade varit otrogen, liksom!
Tur det var en dröm :)
 
Snart ska det ätas frukost och efter lunch åker vi in mot stan!
Vi hörs senare. God Morgon :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0