Mitt rosa block

SItter och skriver i mitt rosa block.
Där i hamnar det mesta, om inte allt.
Dom senaste sidorna har handlat om allt kring 1årskalaset,
men innan det står tankar om livet nerskrivna och nu har jag skrivit upp en matsedel.
 
Jag och Jimmy har kommit upp med en matsedel som passar oss båda,
så slipper vi laga olika hela tiden.
Min skiljer sig något från Jimmys ändå, jag ska tex inte äta kolhydrater efter kl 16.
Något som vi också skrivt ner är en lista på saker som alltid ska finnas hemma.
Detta är verkligen ett hett tips, då har man alltid tillgång till det som man får/ska/vill äta.
 
Tex kommer vi alltid äta en sallad om dagen, alltid två mellanmål och inte middag senare än kl 18.
Det här med tider var klart lättare förut, nu styrs mycket efter Miliam.
Men vi får kämpa för att försöka få det att fungera.
Utöver detta ska jag köra minst 3 pass/vecka och promenera så ofta det går.
 
Jag ska ner 3 kilo tills Miliams 1årsdag. Jag har 5 veckor på mig.
Det ska absolut funka. Och jag tänker inte nöja mig med något annat.
Kom igen nu! Ni är väl med mig!? Nu kör vi!

En resa som fram tills idag har resulterat i 27 kg minus än så länge!

Inlagd på special BB, några dagar innan plutten kommer till oss.
 
Dagen innan nyårsafton. 1 ½ månad efter förlossning.
 
Ett halvår efter förlossning
 
10 månader efter förlossning
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0