Nattrutiner

När vi var på föräldrargruppen idag
så passade jag på att fråga hur andra har det med sina barn på natten.
Många olika svar, men man kunde konstatera att ingen hade det "perfekt"
Alltid skönt att höra när andra har likadant, eller har haft, för då vet man att det går över.
Det hade vi väl kunnat lista ut själva, men ni föräldrar vet ju hur skönt det kan vara att ventilera.
Nu har jag och Jimmy iallafall bestämt att vi ska börja träna Miliam att sova i egen säng igen.
Det funkade perfekt under dagen, men natten återstår att se :)
Vi håller hoppet uppe! Det kanske går jättebra?
Jag och Emelie var iväg och tränade förut, jag tyckte passet idag var jätteskoj!
En peppande och duktig instruktör, bra bra.
Nu ska jag hjälpa Jimmy med Miliam i badet:)
Hejs!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0