Opassande nr 2

Nu har vi kommit hem efter storhandling och lite annat!
Vi gjorde allt i raket fart eftersom Miliam passade på att gå på toa i bilen ;)
Mitt paket fanns tydlilgen inte på posten, dom sa åt mig att komma tillbaka imorgon.
Men Miliams kalaspaket hämtade jag ut och nu har jag även öppnat det!
Superfina saker! Nu är allt inhandlat inför kalaset, i dekorationsväg :)
Nu ska jag hetsbaka cupcakes i 5 veckor sen är vi redo för den stora dagen!
Vi ser ut att bli ganska många, vilket är jätteroligt!
Allt ska fotas och en gästbok ska fyllas,
så Miliam kommer se vilka som var där och firade honom på hans allra första födelsedag :)
 
Jag raggade upp Malin som kommer över på muffinsbak senare idag, tur!
Jag tror inte jag kommer kunna klara mig med bara mina två händer :)
Gud, det ska bli så sjukt kul att baka!
Jag har aldrig varit en bakperson och jag är inte uppväxt med någon bullmamma,
så det här med att baka känns verkligen spännande! hahaha
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0