Spendera tiden

Vi tog en längre promenad ändå och tur var det för herregud så skönt det var att komma ut!
Miliam var vaken den större delen av promenaden, men somnade lagom till vi skulle hem.
Sen fick han ligga i vagnen på balkongen och fortsätta sova.
Jag gick automatiskt till datorn efter att jag hade diskat, men sen ändrade jag mig.
Jag gick och la mig i sängen istället, jag vet ju att jag vilar upp mig mer där.
Ändå sätter jag mig alltid först vid datorn för att slötitta på massa skit.
Det gäller att spendera tiden väl när man är trött och behöver fyllas med energi!
Nu leker jag och Miliam med hans favorit - dockan Jack (eller "datt" som Miliam säger)
och snart är det dags för Miliam att äta middag :)
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Mormors älskade prins <3 <3< 3

2012-10-14 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0