Svårt att bestämma mig

Den här dagen är inte lik någon annan.
Miliam har sovit på tider han aldrig sovit förut,
och jag får bara flyta med och försöka passa in så att han iallafall somnar runt 8.
Det är därför svårt att bestämma vad det ska bli av denna dagen.
Jimmy åkte precis till jobbet och jag är dyngtrött men vill ändå hitta på något!
Hade tänkt ringa Nella, men sen vet man ju inte hur Miliam kommer sova inatt
och då känns det bara dumt att planera in något som kommer hålla mig vaken.
Jag kanske bara borde passa på att sova/vila när Miliam sover?
Ja, säg det. Jag har ingen aning. Svårt att bestämma mig!
 
Egentligen hade en promenad suttit alldeles perfekt, även om det inte alls är vad humöret vill.
Men jag vågar inte ge mig ut på en långrunda för jag vet att det kommer bli skrik då.
Och blir det inte skrik så kommer han att somna, och det borde han absolut inte göra nu.
Och skulle jag gå en kortare runda så känner jag helst att det kvittar,
för egentligen har jag ju ingen lust och hela böket med att klä på och av alla kläder känns ännu mindre lockade.
Så jag vet inte i vilken bemärkelse jag menade att en promenad skulle vara perfekt...??
Gahhh,
Vilket pussel! Hoppas jag kommer på något tillslut :)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Helt säker på att ni får en gosig dag .....själv ska jag storstäda...:)

2012-10-14 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0