Taggar soffan

Oj oj, nu är jag helt slutkörd!
Efter att vi kom hem från mamma så har dagen gått i ett.
Vi hade bla en man här som var och tittade på bilen, som han förmodligen också vill köpa :)
Sen bestämde jag mig även för att sticka iväg på ett pass, och Emelie följde med!
Vi körde järnet och blev genomsvettiga, så himla skönt men så trött jag är nu!
 
Nu håller vi på att göra iordning Miliam för natten och snart ska han få sin välling.
När han somnat ska vi plocka fram naturgodis och mysa i soffan till efterlyst,
inte ett sånt program jag gärna ser på, eller som man myser till precis, men Jimmy fick välja.
Haha.
Fick bli en snabbis här inne för nu är det dags att lägga sonen!
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Härligt!!!
Så liten mormors gulleprins var då!!!
<3

2012-10-03 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0