Tagit mig massa friheter

Ja idag blev det taco igen, två till och med
lite, eller, massa nötter och så en godisbit.
Låter ju fjolligt. Men har ju faktiskt inte unnat mig detta på snart 1 år.
Inte för det gått någon nöd på mig,
jag fick antagligen i mig för flera åt framåt under tiden jag gick upp i vikt!
Miliam njuter hos sin mormor och jag njuter i soffan.
Jag älskar min son över allt annat och jag älskar att han älskar sin mormor.
Det gör det hela lite mer enkelt.
Så idag passade jag och Miliam på att komma hit.
Tålamodet är inte på sin topp och jag ville inte sova ensam.
Löst, så bra :)
Hade suttit så sjukt jävla bra med ett glas rött...och så finns bara vitt...dagens antiklimax, for sure!
 
Bild från i sommras
Kommentarer
Postat av: Mussli

Ska verkligen köpa rött till nästa gång :) Underbart att ni kom....såååå mysigt, älskar verkligen tiden med dig min älskade dotter och mormors älsklingsprins <3 <3 <3

2012-10-13 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0