Tidig kväll

Jag är förvånad över hur härlig dagen blev idag :)
Miliam sov fruktansvärt dåligt inatt, vilket innebar det samma för mig
och på morgonen var jag så trött att jag inte kunde hålla mig vaken en minut.
Miliam fick leka runt själv och jag slumrade till på soffan.
Livsfarligt. Fy. Det är tur att hemmet är barnsäkrat! Men jag vill aldrig mer att det händer.
Jag vaknade av att han skrek och han hade trillat och slagit i huvudet.
Med den starten på morgonen var det världens överraskning att dagen blev som den blev!
Vi har haft det jättemysigt idag.
Vi har busat, lekt och myst i mängder!
Tagit 3 mindre promenader varav den sista var för att hälsa på Emilia,
som jobbar i en affär med massor med härliga saker, allt mellan himmel och jord.
Jag fick med mig två serveringsfat hem, men jag ska dit imorgon igen med Jimmy!
Miliam fick nyss flaskan och somnade kort därefter.
Han sover numera i sin egna säng, men nätterna blir ju som dom blir.
Men så får det vara!
Nu ska jag kika lite på playkanalerna innan jag säger godnatt :)
Har inte funnit tiden att fixa in bilderna från helgen, dom kommer nog imorgon.
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Snygging <3

2012-10-23 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0