Tidig morgon

Klockan 2 vaknade Miliam första gången, men somnade som tur väl va om...
Men vid 4 va mr knallvaken och strax innan 5 kunde jag inte hålla honom i sängen längre!
Så 5 gick vi upp och var uppe till 6.
Väl uppe var det ju inte så farligt, men alltså 4 känns inte som en bra tid att vakna på.
Hoppas verkligen i n t e att detta blir till en vana!
Klockan 6 lyckades jag söva om honom och vid halv 7 var han vaken och pigg igen,
men då gick Jimmy upp med honom. Han börjar ändå lite senare idag, klockan 4 tror jag.
Så jag fick sova ut och ta igen några timmar.
Nu har Miliam sovit sen 2 timmar tillbaka...
Oh, herre vad vi måste lägga om hans sovrutiner nu alltså!
Önska oss lycka till!
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Det kommer och går med deras tider dom små liven <3

2012-10-13 @ 19:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0