Tisdag

Och så kom den där tisdagen jag trodde var i söndags.
Jimmy har åkt iväg till jobbet och jag packade ner cuppisarna och skickade med honom.
Imorgon har dom personalmöte och då kan dom ha något gott att tugga på!
Hellre det än att vi skulle slänga alla. Tror inte att det går att frysa in med frosting på.
Och att gå runt till grannarna känns lite overkill. Så detta blev bäst :)
Blir det en hit kan jag ju baka tills varje onsdag i 4 veckor framåt, då får jag verkligen övning!
Vi får se :)
 
Miliam sover på balkongen, nerbäddad i flera lager kläder och en varm filt!
Jag dricker mitt kaffe och ska snart läsa nyheter.
Senare idag kommer Nella hit och efter 5, när Jimmy kommer hem, åker jag och tränar.
Dagens to do :) Låter skojsigt!
God Morgon!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0