Torsdag

Natten gick superbra :)
Miliam vaknade till lite vid fem, fick en klapp på magen och somnade om en halv timma!
Jimmy var uppe med honom en och en halv timme och sen somnade Miliam om till 20 i 8 :)
Vet att ni kanske tycker det är tjatigt med mina precisa och detaljerade klockslag
och allt tjat om rutiner och bebissnack, men jag skriver det för att kunna minnas senare!
 
Vi körde hem från norrköping efter morgonkaffet och sen tog vi en sväng förbi ica.
Nu ska vi ta det lugnt här hemma innan vi kör igång med tvätt.
Hoppas verkligen att vi hinner med busfabriken idag utan att behöva stressa!
Men det är visst en del att stå i inför resan imorgon :)
Och jag måste hinna träna! För jag får ändå bara ihop 2 ggr denna vecka iaf.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0