Underbart!

Klockan kvart i 8 igår somnade Miliam i sin egna säng.
Han vaknade 2 gånger ganska kort därefter, men somnade om efter att vi vaggade på honom.
Sen sov han där hela natten och vaknade vid 4!
Jimmy hade varit uppe och behövt sätta i nappen ett par gånger, men inget mer.
Klockan 4 stog han upp i sängen och snackade och när vi inte lyssnade skrek han.
Men han fick vara kvar ett tag och sen gick jag och la ner honom och klappade på honom.
Han somnade om, men vaknade när jag gick till sängen igen.
Jag gjorde samma sak igen, han somnade om och så sov han tills klockan 6 !!!
Jag hade inte förhoppningar om natten, men såhär bra trodde jag inte att det skulle gå!
Jag är så glad :) Hoppas det fortsätter såhär!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0