Uppryckning

Känner att bloggen har blivit lite tråkig...
Och så gillar jag inte min design, den är så inte jag. Måste se till att få en jag gillar!
Jaja, själva blogginnehållet blir som det blir,
Meningen är ju att bloggen ska vara ett ställe där jag kan skriva av mig, se tillbaka och minnas,
samt kanske kunna inspirera och ge er läsare lite tips och motivation då och då.
Jag ska ta tag i att visa er lägenheten,
men här om dagen när jag fotade så kom jag ju på saker som jag vill hinna ändra,
innan jag lägger upp bilderna!
Nu har vi haft den här inredningen ett par månader och man börjar känna sig hemma,
det är då man kan börja finslipa lite, ändra och dona tills det känns riktigt perfekt igen!
Jag lovar att ge er bilder tills Miliams 1årskalas, för då ska ju allt vara klart och fint:)
 
Sen hade jag ju glömt att berätta vad det var för roligt vi var iväg och gjorde förra veckan?
Vi var och köpte ny vagn :)
Denna gången var vi ute efter en lite "maffigare" sulky, som dessutom skulle vara framåtvänd.
Svårt att hitta! Kan jag säga. Men det har kommit ut en ny från Graco, som vi var snabba att köpa!
Den är underbar och extremt skön att köra, det enda negativa är att handaget inte är reglerbart.
Men man klarar sig utan.
Vi hade egentligen bestämt oss för en bugaboo bee+, men sen hittade vi den andra i sista sekund!
Vilket var bra, då priset skiljer en hel del :) Så vi är jättenöjda. Verkligen att rekomendera!
 
Jimmy jobbar idag och jag tror att jag ska gå med Miliam till babycafét idag.
Skulle nog uppskattas med lite sång och lek, både för honom och för mig :)
God Morgon!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0