Vakenchock nr 2

Jahopp!
Klockan 10 i ett slog Miliam upp ögonen och satte sig upp.
Jag provade vagga honom i 20 min, men sen fick jag för ont i armarna så jag fick ge upp.
Han låg ändå klarvaken och tittade på mig...
Så vi gick upp och lekte med hans leksaker!
tio över 2 började jag vagga honom igen och efter 10 minnuter sov han :)
Sen gick vi in och la oss, men innan jag hann att somna vaknade han, IGEN!
Jag började då bli lite orolig att vi skulle få hålla på hela natten, men nej han somnade ganska direkt.
Halv 7 var det Jimmy som fick gå upp och jag fick sova. Skönt!
Hade gärna sovit längre, men idag har vi träff med föräldrargruppen strax innan 10.
Ska bli jättekul att gå på den och träffa alla igen :)
Bebbarna var ju bara ca 2 månder första gången vi sågs!
Och senaste gången var dom ett halvår, tror jag...så det har hänt en del!
Nu frukost, sen duchen och sen går vi dit :)
God morgon!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0